Office365
 
(0 toodet) - 0 €

Teil ei ole kaupu ostukorvis.

Kui leiate soovitud toote,
vajutage nuppu 'Lisa ostukorvi'

645 4465
Klienditugi: E-R 09-18:00

Kuidas osta?

1. Sobiva toote leidmine ja lisamine ostukorvi

Leidke sobiv tootekategooria ning klikkige sellele. Vastav kategooria avaneb koos oma alamkategooriatega ning Te näete selle kategooria tooteid. Leidke endale sobiv toode ja vajutage "Ostukorvi" või "Lisa ostukorvi" nupule. Kui soovite tootega lähemalt tutvuda, vajutage tootepildile ning avaneb tooteleht, kus on kirjas täpne tooteinfo.

 

Kui valitud kategoorias on palju tooteid, hõlbustab sobiva toote leidmist vasakul olev tootefilter.

 

Sobiva toote leidmiseks võite kasutada ka lehe päises olevat "Otsi kogu poest" lahtrit. Kirjutage sinna märksõna või tootenimi või tootekood ning vajutage otsingu nupule. Seejärel kuvatakse Teile tooted, mis võiksid Teie otsingukriteeriumile vastata. Samamoodi valige välja ka teised tooted, mida soovite osta. Oma ostukorvi sisu saate vaadata vajutades ülal paremal olevale ostukorvi väljale. Sealsamas on pidevalt näha ka Teie ostukorvi maksumus.

 

2. Ostukorvi ülevaatamine ja koguste korrigeerimine

Avatud ostukorvis näete kõiki tooteid, koguseid ning hindu.

Kui soovite muuta ostukorvis olevate toodete kogust, siis sisestage uus kogus ja vajutage nupule "Uuenda". Kui soovite eemaldada ostukorvist tooteid, siis vajutage tooterea lõpus olevale prügikasti märgile. Kui olete ostukorvi sisuga rahul, siis saate tellimuse esitada vajutades nupule "Vormistan ostu".

 

3. Tellija andmete sisestamine ja tarneviisi valimine

Teil on võimalik ost vormistada "Külalisena" või "Registreerida kliendiks".

  

Kui olete juba registreeritud, siis sisestage vajalikud andmed ja vajutage nupule "Sisenen", võimalik on ka kasutada sisselogimiseks Facebooki kontot - selleks vajutage nupule "Logi sisse: Facebook".

 

Sisestage tellimuse maksja andmed. Tärniga (*) tähistatud väljad on täitmiseks kohustuslikud. Vajutage nupule "Jätka".

 

Valige välja kaupade kohale toimetamise viis. Saate valida, kas kaubad toimetatakse kohale kulleriga, pakiautomaati, DPD Pakipoodi või tulete kaubale ise järele meie kontorisse (Tasuta). Kaubad toimetatakse kohale ainult Eesti Vabariigi piires, võimalik on tarne ka lähiriikidesse (Soome, Läti, Leedu), selleks võtke palun ennem tellimist ühendust meie klienditeenindusega.

 

4. Makseviisi valimine

Järgnevalt saate valida makseviisi, valida on Swedbanki ja SEB pangalink, ettemaksuarve ja Liisi / LHV järelmaksu vahel.


– Liisi järelmaksu puhul täitke vajalikud väljad.

– LHV järelmaksu puhul kinnitage tellimus ning kuvatava lingi kaudu vormistage taotlus. 


Tellimise jätkamiseks vajutage nupule "Jätka".

 

5. Tellimuse kinnitamine ja tasumine

 Teile kuvatakse Teie tellimuse ülevaade.

 Tellimiseks vajutage nupule "Tellimuse kinnitamine".
 Kui valisite makseviisiks internetipanga, suunatakse Teid nüüd valitud panka. Teostage internetipangas makse ja peale maksmist vajutage kindlasti nupule "Tagasi kaupmehe juurde". Teie tellimus on nüüd vastuvõetud ning vastav kinnitus saadetakse Teie e-mailile.
 Kui valisite makseviisiks "Ettemaksu arve", saadetakse Teile e-postiga tellimuse kinnitus ja ettemaksuarve, mille tasumist ootame Teilt 5 päeva jooksul. Kui ettemaksu arve ei ole 5 päeva jooksul tasutud, loeme seda Teie sooviks ostust loobuda ning tühistame Teie tellimuse.